Made in Holland Tech-Days

Een eendagsexpo bij autofabrikanten, waarbij deelnemers hun innovaties kunnen presenteren. Van de Braak: “Het blijkt een uitstekende formule om toeleveranciers in de spotlights te zetten en hen op hoog niveau in contact te brengen met potentiële klanten.”

Daarnaast zijn deze dagen bij uitstek geschikt om de bij de automotive toeleveranciers aanwezige expertise op het netvlies bij OEM’s te krijgen en ze bieden, niet in de laatste plaats, een prima platform om te kunnen netwerken.

In februari 2016 vond in het Zweedse Göteborg de vierde ‘Made in Holland Tech-Day’ plaats. Niet minder dan 34 vooraanstaande bedrijven, waaronder NRF, Punch, Akzo-Nobel, Prodrive, TASS International, TomTom, Voestalpine, Polynorm en Apollo-Vredestein, toonden toen hun laatste noviteiten aan het topmanagement van Volvo-Bus-Equipment & Penta. Voorafgaand aan deze eendagsexpo vonden een diner en receptie plaats die waren aangeboden door de Nederlandse ambassadeur in Zweden. Hierbij waren niet alleen al exposanten en het management van Volvo uitgenodigd, maar eveneens de Zweedse Honorair Consul, de burgemeester van Göteborg, alsmede vertegenwoordigers van de Nederlandse overheid aanwezig.

< Terug naar Afdeling Autovak